Dries Stuer en Patrick Briers

Over ons.

Advertising4you werd opgericht in 2016 door Patrick Briers. Omdat hij vond dat er nood was aan een laagdrempelig marketingbedrijf voor zelfstandigen en kleine bedrijven. Hij komt namelijk uit een familie van zelfstandigen en hij zag dat ze uitstekend waren in hun vak, maar niet persé de juiste kennis hadden om dit extra in de verf te zetten en goed promotie te voeren. 

Daarom startte hij Advertising4you, om zelfstandigen en kleine bedrijven te helpen met het ontwikkelen van hun persoonlijke huisstijl, logo, website, advertenties en ondersteunend  winkelmateriaal .

Sinds 2021 werkt Dries Stuer mee aan de verschillende projecten van Advertising4you om alles verder te professionaliseren en zijn visie en ervaring mee te verwerken in de projecten. 

Patrick Briers

Patrick Briers is opgegroeid in een familie van zelfstandigen. Als tiener heeft hij zich jaren bezig gehouden met de marketing van het bedrijf van zijn ouders. 

Hij startte zijn carrière als boekhouder, maar al snel merkte Patrick dat hij op zijn creatieve honger bleef. Daarom heeft Patrick meerdere opleidingen gevolgd om zich te kunnen professionaliseren in Marketing en heeft hij zich bijgeschoold in Adobe Indesign, Photoshop,… 

In 2016 heeft hij Advertising4you opgericht omdat hij merkte dat er nood was aan marketingondersteuning voor zelfstandigen en kleine bedrijven met een lage instapkost voor hen. Sindsdien heeft hij meerdere bedrijven geholpen met hun website en het ontwikkelen van  hun persoonlijke huisstijl. 

Zijn visie is tot op heden nog altijd dezelfde gebleven. Zelfstandigen en kleine bedrijven helpen om zich kenbaar te maken via online en offline promoties zonder de budgetten die grote bedrijven moeten ophoesten voor hun marketing. 

Patrick Briers
Dries Stuer

Dries Stuer

Dries Stuer heeft TEW-marketing gestudeerd aan de universiteit van Antwerpen. 

Na zijn studies is hij gestart als marketeer bij L’Oreal luxe waar hij gewerkt heeft voor gekende merken als Armani Beauty en Ralph Lauren Fragrances. Na enkele jaren alle marketing activiteiten waar te nemen voor de Benelux, verhuisde hij naar Parijs om product- ontwikkeling en nieuwe campagnes te ontwerpen voor Armani Fragrances.  Hij heeft zich nadien opgewerkt binnen L’Oreal luxe tot marketingdirecteur voor Lancôme voor de Benelux. 

Na vijftien jaar gewerkt te hebben bij L’Oreal, heeft hij gekozen om voor een Belgisch merk en bedrijf te werken. Momenteel werkt hij als Chief Marketing Officer voor het design merk Serax.  Hij begeleidt daar het marketing team om  het bedrijf te laten groeien in binnen- en buitenland.

Hij ondersteunt Advertising4you met zijn ervaring in sterke merk- branding en deelt zijn visie over de lopende projecten. Hij werkt ook mee aan het professionaliseren van de websites van de klanten en het uitbouwen van e-comm websites.  

Contacteer ons voor meer info.